fotograf-photographer

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Cissi Jönsson - 30 september 2013 20:30

Hejsan.


Har börjat ny praktik idag, kommer inte nämna om det så mycket förens jag vet hur det blir i fortsättningen.

Men det kändes verkligen superbra, bra miljö och trevliga människor! 

Tror jag kommer stortrivas på detta ställe.


Så i hela 2 veckor kommer jag vara där 09.00-13.00 sen öka på tiderna! (y)


Stack till Rillan efter. 

(och eftersom den damen har vilat hela helgen, så var hon MINST sagt het på gröten idag).

Först sprang hon runt, hoppa rakt upp i luften 5 gånger med alla fyra ben (ni som har sett detta, vet hur det ser ut), bockade - ja, levde rövare! 

Lät henne bara galoppera 4 varv i bägge varven. Efteråt kunde hon iallafall slappna av och gå i någorlunda lugn trav, svettig blev hon. 


Imorgon taggar vi dressyrpass på träningen, skoj! :)

 

Slänger in ett collage på oss, med suddiga bilder & JAG VET att hennes lindor har kasat ner.

Hon blev inte skadad eller dog inte. (Y)

 

 



Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards