fotograf-photographer

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Cissi Jönsson - 3 september 2013 22:19

Hej Hallå!


Idag har jag hjälp Elin att visa två hästar, eller ja, jag gjorde ju inte så mycket, men var med och fixade hinder osv.

& fick ju gå och mysa med finaste Jocke - hade jag varit stenrik, hade jag köpt den hästen!!

Det gick bra, men det var varmt så in i helvete, till skillnad från igår - askallt och allmänt deprimerande väder.


Sen åkte jag hem, sov en stund. Ni vet - eftermiddags tupplur! ;D


Haha, kl 18.00 kom Cilla hit - tog en kopp kaffe och småpratade lite, väldigt kul! 

Hon skulle nämligen med mig på träningen och titta. (Hon ska förmodligen börja i gruppen efter mig

Spännande..


Jag som ryttare, har sagt detta innan, men säger det ännu en gång.

Det gick så otroligt bra på träningen ikväll, verkligen supernöjd & jag är så STOLT över min finfina häst!

Dock var både jag & Rillan väldigt trötta och svettiga efter, men det ingår väl? 


Imorgon tänkte jag testa att rida med dressyrsadel igen, vilket jag inte gjort på ett år. 

Så får hoppas att det går bra. Blir bara skritt och trav eftersom det blev ett hårt dressyr - kadriljpass idag.


Här får ni en skillnadsbild, från 2011 (när jag satt på Riscall för första gången) till 2013 (nutid):

Bjuder på bilderna på mig, men hon var alltså 5 år gammal 2011. Nu är hon 7 år.


 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards