fotograf-photographer

Alla inlägg under mars 2012

Av Cissi Jönsson - 29 mars 2012 22:02

Måste verkligen skärpa mig med att blogga, har inte alls blivit av på sista tiden. Har helt enkelt inte haft något att blogga om, torka som sagt..

Men hade hoppning i Tisdags, och det gick superbra med Riscall, verkligen superstolt över henne. Märker att hon börjar förstå vad hoppning går ut på nu, börjat att lista ut avstånden innan hindret osv. Börjat få mer kontakt med henne. Har inhandlat lite saker idag till mig själv också, blev dock inte så billigt :( usch, ångest! (Haha)


   

Av Cissi Jönsson - 12 mars 2012 16:59

Har inte bloggat på länge, inte orkat helt enkelt. 

Men det går ialla fall framåt med Riscall varje dag, vi har börjat komma igång med träningen på riktigt nu. Börjat testa lite olika saker. Hon går med martingal nu så (inga gummiband längre), det är hur skönt som helst, hon är otroligt lättlärd. Glad att jag köpte henne, verkligen glad att jag hittade en så fin häst så snabbt. Jag ska försöka hinna/orka med att blogga varje dag & uppdatera.


         

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards