fotograf-photographer

Alla inlägg under juli 2012

Av Cissi Jönsson - 23 juli 2012 19:33

Tränade mark-arbete med min älskade Riscall idag.

Lite volter, komma när jag kallar, stanna där jag ställer henne osv, hon fick ta några skutt också, eftersom där var hinder framme! :D Spolade av henne med vattenslangen efter också, åhh vad hon älskar det, bara stod och njöt..

Älskar verkligen henne, hon har fått mig kämpa. Hon är så otroligt snäll att ha och göra med, i alla lägen!


   


Av Cissi Jönsson - 18 juli 2012 18:30

Hejhej älskade blogg. 

Varit på Zoo i Danmark hela dagen med Syster, Henke, Leo, Gustav osv! :) Mycket trevligt måste jag säga!

Någon ställe man defivitivt måste åka till om man älskar att fotografera djur, lovade er en bildbomb och det kommer ni att få också! 


                   

Av Cissi Jönsson - 17 juli 2012 22:44

Gick upp tidigt imorse, vid 9 ungefär.. Drack kaffe, sen stack jag till Riscall - tränade henne en timme. Efter det åkte jag hem och duschade för att sedan åka med pappa till Malmöstad, först hälsade vi på pappas bästa kompis, trevligt. Sen hälsa vi på farmor & farfar - längesedan.

& naturligtvis var jag tvungen att köpa saker till Riscall IGEN (haha). Blir aldrig för mycket saker till henne, har mycket saker, men det kommer nytt hela tiden. 


Väl hemma igen, så tog jag bara det lugnt. Vila upp inför imorgon, då jag ska följa med min syster, hennes man & barnen till ZOO i Danmark - Riktigt roligt ska det bli & trevligt såklart. 

~[ Kameran är laddad och klar för att fotografera mycket, kommer en bildbomb imorgon ]~

 

 

Orange schabrak + Lindor - Hööks

 

Brunt schabrak + Lindor & Brodering - Falsterbo Horse Show. 

 

 

Broderingen på schabraket, Riscall! 

Av Cissi Jönsson - 11 juli 2012 22:30

Jag och Lisette åkte tillsammans till Falsterbo. En dag bara hon & jag, helt underbart! Vi umgås inte så ofta, så det var riktigt skoj faktiskt. Inhandlade lite saker till Riscall också, ännu mer saker till henne - gillar inte att spendera pengar. HAHA!


Det ösregnade när vi körde dit, så tänkte: "Amen regnjacka, jeans och tjocktröja - borde räcka? Det slutade med att det var asvarmt när vi kom dit, höll seriöst på att dö av värmeslag! xD

Slänger in lite bilder från dagen...


           

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards