fotograf-photographer

Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

2014-06-05

Av Cissi Jönsson - 5 juni 2014 21:27

Hejhej massa hej!


Varit en seg dag, haft huvudvärk och varit otroligt trött. Vet ju anledningen, vill dock inte inse. Haha!

Fått plugga en massa iallafall, trivs i skolan.

De provet jag var så nervös över att jag ej klarade, well.. Jag klarade det. Så nu är en kurs över, så otroligt skönt. Nu på nästa kurs. Vilket jag fick B på i första uppdraget, hur peppad blir man inte då? :D riktigt motiverad!


Tömkörde Rillan idag, orkade faktiskt ta på tömmar och allt idag!

Men vi körde bara på i ca 15-20 min, var RÄTT kvavt i ridhuset, så blev svettigt ganska snabbt (Uee).. Hahaha!

Otroligt nervös inför imorgon..

Saknar den vännen som alltid var med på tävlingar, som sa de perfekta orden "det kommer gå bra, lita på dig själv.."

Synd att man gled isär, saknar att dela intresset med någon nära! :'/


Tur jag ska iväg med Johanna på morgonen och kolla tävlingar, längesen vi gjorde något sådant. Så det ska faktiskt bli roligt! :D

Hoppas på fint väder, så kanske man kan fotografera lite, så man har lite bilder till bloggen senare.

Och blir lite lugnande tillställning, så jag har annat att tänka på än klubbtävlingen.

 

Jag älskar dig, vi har klarat allt tillsammans, vi klarar detta ihop, du & jag! <3

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cissi Jönsson - 11 juni 2014 23:01

Heeej!   Idag steg jag upp vid 9. Lite sovmorgon, haha! Skulle städa rummet, kom halvvägs, sen kom det åska och några rejäla knallar. Vår ena hund är LIVRÄDD för åska, så fick sitta med henne istället för att städa (klagar dock inte).   S...

Av Cissi Jönsson - 4 juni 2014 21:06

Tjoooo! :D   Idag har varit en rättså bra dag. Stack till stallet vid 12 tiden, hämtade Riscall i hagen. Meningen var ju att jag skulle tömköra idag, men orkade inte fixa med tömmar och allt idag, så red 20 minuter skritt och trav istället, så ...

Av Cissi Jönsson - 2 juni 2014 23:33

Hejsan hoppsan.   Sent inlägg ikväll, har letat efter en klänning på internet, men hittade ju såklart ingen (inget tålamod). Orkade inte leta längre, så fastnade vid "Ghost Whisperer" istället, älskar den serien, eller programmet! Denna veckan ...

Av Cissi Jönsson - 27 maj 2014 21:30


Hejsan hoppsan!   Vaknade kl 10 imorse. Blev hämtad runt 11 tiden av en kompis som rider i min ridgrupp. Sen stack vi iväg till Nova och "shoppade loss".. Gjorde vi inte, men nästan. Haha! Fick inhandlat ett par nya ridskor, ofodrade. Min fot h...

Av Cissi Jönsson - 20 maj 2014 22:29

Hejsan. Var uppe med tuppen imorse, dock var jag knappt människa.. Men det är ju en annan 5a. För att hinna med bussen ner till Sjöbo, inhandla en del grejer till hästen, sen därefter iväg till skolan. Håller nu på med att skapa & designa en we...

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards