fotograf-photographer

Direktlänk till inlägg 30 mars 2014

Dags att sätta sig bakom skolbänken!

Av Cissi Jönsson - 30 mars 2014 21:22

Hejsan hoppsan!


Imorse blev det tidig uppstigning, kameran i handen och en taggad hästskötare!

Sen åkta vi iväg på pay and jump, Johanna skulle hoppa Laura ute för första gången, jag var nog mer nervös än ryttaren, haha!


Men båda två skötte sig galant, en rosett med hem också, pricken över i:et.

& underbart väder var ju att det blev en perfekt dag.


Efter det körde Johanna mig till Rillan och stannade kvar när jag red. Tänkte - "Hoppa i paddocken lite för första gången i år, låter som en utmärkt plan".

Tänkt och gjort, jovisst, satte fram hinder.. Riscall bjöd superfint och hoppade bra. MEN efter... Precis när vi landat så gör hon 2 bocksprång stora som hus av glädje, tur jag har bra balans, annars hade jag flygit som en vante 5 meter iväg xD

Hoppade bara lite grann, (hopplektion imorgon ju).

Svettiga och trötta blev vi, eller ja, jag blev iallafall trött!


Men över till

RUBRIKEN..

 

---> Inte många som vet om detta alltså, bara några få vänner.

Ville inte gå ut med det helt, innan jag var inskriven och antagen till programmet..


Så imorgon börjar min resa, plugga WEBBUTVECKLING!!

Jag är taggad till tusen och är verkligen redo för att plugga och få en utbildning nu, sen är ju detta något jag vill jobba med i framtiden, så det är ju sjukt bra! 

Himla glad och motiverad! 

 

Slänger in en bilder från idag! :)

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cissi Jönsson - 11 juni 2014 23:01

Heeej!   Idag steg jag upp vid 9. Lite sovmorgon, haha! Skulle städa rummet, kom halvvägs, sen kom det åska och några rejäla knallar. Vår ena hund är LIVRÄDD för åska, så fick sitta med henne istället för att städa (klagar dock inte).   S...

Av Cissi Jönsson - 5 juni 2014 21:27


Hejhej massa hej!   Varit en seg dag, haft huvudvärk och varit otroligt trött. Vet ju anledningen, vill dock inte inse. Haha! Fått plugga en massa iallafall, trivs i skolan. De provet jag var så nervös över att jag ej klarade, well.. Jag kl...

Av Cissi Jönsson - 4 juni 2014 21:06

Tjoooo! :D   Idag har varit en rättså bra dag. Stack till stallet vid 12 tiden, hämtade Riscall i hagen. Meningen var ju att jag skulle tömköra idag, men orkade inte fixa med tömmar och allt idag, så red 20 minuter skritt och trav istället, så ...

Av Cissi Jönsson - 2 juni 2014 23:33

Hejsan hoppsan.   Sent inlägg ikväll, har letat efter en klänning på internet, men hittade ju såklart ingen (inget tålamod). Orkade inte leta längre, så fastnade vid "Ghost Whisperer" istället, älskar den serien, eller programmet! Denna veckan ...

Av Cissi Jönsson - 27 maj 2014 21:30


Hejsan hoppsan!   Vaknade kl 10 imorse. Blev hämtad runt 11 tiden av en kompis som rider i min ridgrupp. Sen stack vi iväg till Nova och "shoppade loss".. Gjorde vi inte, men nästan. Haha! Fick inhandlat ett par nya ridskor, ofodrade. Min fot h...

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards