fotograf-photographer

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Cissi Jönsson - 24 mars 2014 18:41

Hejsan hoppsan.


Var riktigt seg imorse när jag vaknade, ville helst inte gå ifrån sängen.

Men snurrade täcket om mig och klädde på mig "ganska långsamt" haha..

Gått snabbt på jobb idag iallafall, massor av kunder, vilket är skitkul ju.


Åkte direkt till Riscall efter jag slutat, tänkte jag skulle släppa henne innan kvällens lektion.

Visar ingenting, tills hon börjar trava. INTE ren, haltar rejält på vänster fram..

Inte svullen, bara rätt varm i kotan.


FAN 

 

Säger jag bara, hoppas det bara är en stukning. Annars vet jag inte, (samma ben som hovbensfrakturen var).

Tror inte jag hade orkat gå igenom något sådant igen..

& man tror ju alltid det värsta, hade jag fått bestämma, hade jag lindat in Rillan i något stötsäkert.


När man äntligen har känt att vi varit på rätt spår framåt, så händer detta, varför?! :/

Så jäkla deprimerad man blir alltså.


(Har inga bilder, slänger in DAGENS - LÅT istället!)

 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards