fotograf-photographer

Alla inlägg under februari 2013

Av Cissi Jönsson - 24 februari 2013 23:38

Hejsan, kände att det var dags att gå in och blogga lite.. (Blev tillsagd att göra det, då är det illa)

Är inte alls aktiv, vet inte varför. Men måste absolut skärpa mig!


Vet inte riktigt var jag ska börja någonstans, men nu hoppar jag bara in i något.


Går jättebra med Riscall, har fått hjälp med henne av en kompis. Så nu är vi på nästa steg att komma ner i form snabbt ocg stanna därnere, vilket har gått jättebra!

Har fått mycket tips och idéer, vilket jag suger in som en svamp!

Varit på 3 hoppkurser också, gått super bra där med. Hoppar allt gör hon också, min fin fina häst.


Till och med varit och hjälpt min kompis på hennes jobb med "tävlingshästar". Hjälpt till att träna en pålle som heter Jocke. Mycket trevlig häst, kul att rida en annan förengångsskull! :)


Jag har börjat nytt jobb inne i Malmö, riktigt kul och jag stormtrivs med det!

Ska bara sätta igång med att ta de jäkla körkortet, så man kan köra själv in till Malmö.. Eller ja.. Köra var man vill, när man vill!

Ska faktiskt in till Sjöbo imorgon och boka in halkan osv, höra lite hur jag ligger till osv!


Har inte heller rökat på 39 dagar, vilket känns underbart, känner inget sug efter det eller något. Klarar också av att stå "nära" någon som röker, vilket jag inte trodde!

Trodde jag skulle få problem att komma/vara nära personer som rökade, men icke! Fantatiskt!


Får lönen imorgon också, vilket också är himla underbart. Kanske köpa en 20 års-klänning...? Just de, fyller ju år nu på Lördag, hel vecka kvar, men ändå!

Ska prova på att äta sushi med en kompis också, är det gott eller? Det lär vi ju märka!


 


Dock önskar jag mig att ska bli sommar, detta vädret ger en huvudvärk och man blir helt enkelt deprimerad.. Sitta i ett hörn och gråta, känner jag för just nu!

Så halt och vitt överallt, är trött på vitt just nu.. Vill ha grönt och massa blommor överallt & SOOOOL!


   

 


Fin Fina Jocke! <3


Av Cissi Jönsson - 5 februari 2013 21:19

Ingen rökning på 20 dagar

20 år om en månad (2e mars)

Mallorca om 5 månader

Livet leker just nu.


Hejsan.

Inte bloggat på länge, har ingen dator så de blir lite svårt. Ska köpa ny snart, när jag har tid. Börjar nytt jobb på Torsdag, ska bli spännande!

Har varit sjuk nu i en vecka, vill träna, saknar Riscall. Men vill inte utmana ödet att träna när jag är så förkyld.

Har ju Lisette som tränar dressyr med henne på Torsdagar, riktigt snällt!


Är så sjukligt sugen på att fotografera när jag inte gör något, är så rastlös hela tiden. Men så himla tråkigt väder, vill bara gå och gräva ner sig och sen vänta till sommaren!

Ska ta med kameran, eller aldrig ta av mig den i sommar, ska fotografera hela tiden, om vädret är fint!

Fast ska ju utomlands, snacka om bild-bomber då! :)


Har något att se framemot de närmsta halvåret iallafall, riktigt skönt!


Har bara legat i sängen en vecka, men idag ringde Elin och fråga om jag kunde hjälpa henne med hennes unghästar, vilket jag gärna ville.. Skönt att komma utanför dörren och hämta in lite luft. Tog med kameran ofc, snäppte några bilder, dom blev inte så jättebra, vädret är ju inte de bästa, riktigt fult väder, blir deprimerad!


Orkar inte slänga in alla, så lägger in ett Collage på 4 bilder! :)


 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards