fotograf-photographer

Alla inlägg under augusti 2012

Av Cissi Jönsson - 28 augusti 2012 21:52

Haft en helt underbar helg tillsammans med Elin och massa andra underbara människor. Varit på Henriksdal - SM och fotograferat.. Himla nöjd med bilderna, kommer slänga upp dem här efter jag skrivit..

Ridlektion med Rillan ikväll, gick superbra. Hade dressyr, med böjda spår och mycket skritt och trav.


Mamma har köpt en kisekatt till mig också, svart och vit.. Så jävla söt är hon. Bor inne tills vidare, ligger och sover med mig i sängen och är helt gudomlig! 

 

                           

 

Min nya misekisekatt :D så jävla underbar!


     

Av Cissi Jönsson - 22 augusti 2012 07:45

Varit på Henriksdal idag med Elin, inte bästa vädret, men de gick att fotografera i..

Väldigt fina hästar, har satt stämplar på mina bilder. Slänger upp lite bilder!


                                   

Av Cissi Jönsson - 15 augusti 2012 07:15

1 år tillsammans, jag älskar dig!


Detta firade jag med att rida Rillan barbacka för första gången i hennes liv. Gick superbra, trodde hon skulle hoppa i luften, eller slänga upp huvudet, (därav gummibanden jag har på henne, kommer visa bild).

Så otroligt långt vi kommit på ett år, vi har kämpat tillsammans för att bli ett team, vi har vuxit tillsammans! 

Är extremt glad att jag köpte henne, ångrar inte ens en sekund. Står idag med finaste hästen! :D <3


       



Av Cissi Jönsson - 1 augusti 2012 08:01

Hejhej bloggen.

Har inte sovit inatt, vänt på dygnet kallas det. Det känns ju inte så jättebra, eftersom träningen med Riscall börjar på allvar nu och måste ha orken till träningarna.

Men lektionerna började igår, så det var ett hårt pass men Rillan var hur mjuk som helst, hon behövde nog den vilan hon fick. Superbra gick det, otroligt stolt över min fina flicka!

Funderar på att vara med på lite hoppkurser, kosta vad de kosta, måste träna, träna..

 

Händer förövrigt lite resor i September förhoppningsvis.. Något man ser fram emot?! - JADÅ

 

Jag är inte alls trött, vad händer? Borde egentligen sova vid detta laget, dåligt av mig, riktigt dåligt.

Får väl strunta i att sova och dricka kaffe istället, men de betyder att jag måste koka kaffe och that´s just sucks.

Aja ensam hemma nu, föräldrarna på jobb, lite härligt faktiskt :D MUSIKEN PÅ MAX - AWESOOOOOME!

 

Slänger in en bild på mig själv, mest för att jag kan!

Men vad vore världen utan färg? - Svart & grå, right? 

 

 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards