fotograf-photographer

Direktlänk till inlägg 29 april 2014

2014-04-29

Av Cissi Jönsson - 29 april 2014 20:13

Tjooohoo!


Idag har jag faktiskt slappat för det mesta, pluggat några timmar med. Känner mig lite duktig.

Imorgon ska jag ner till skolan och plugga några timmar där. 

Sen iväg och kolla på en grej till Rillan, som jag hoppas SKA hjälpa en del - pris osv, hoppas på att det inte är alltför dyrt! :)


Precis bytat om, dricker kaffe och lyssnar på musik nu.

Dra iväg till stallet om en stund och träna Riscall en timmes intensiv dressyr. På fredag börjar äntligen hoppkurserna, så himla taggad. Tror jag har ett taggat fullblod med inför hoppning, vilket aldrig är fel! 


Igår var hon EXTREMT taggad på lektionen, hade markarbete inrikning hoppning.

Benen gick som trumpinnar på henne, hon var så taggad så fick styra henne rätt in i väggarna för att hon skulle fatta att det var stopp.

Men hon älskar ju att hoppa, så hon är inte elak, gör aldrig något för att vara elak, utan bara otroligt lycklig, hellre det än elak, dum och inte alls lyssnar! :)


Hejsvejs, hoppas ni får en bra kväll! :D


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cissi Jönsson - 11 juni 2014 23:01

Heeej!   Idag steg jag upp vid 9. Lite sovmorgon, haha! Skulle städa rummet, kom halvvägs, sen kom det åska och några rejäla knallar. Vår ena hund är LIVRÄDD för åska, så fick sitta med henne istället för att städa (klagar dock inte).   S...

Av Cissi Jönsson - 5 juni 2014 21:27


Hejhej massa hej!   Varit en seg dag, haft huvudvärk och varit otroligt trött. Vet ju anledningen, vill dock inte inse. Haha! Fått plugga en massa iallafall, trivs i skolan. De provet jag var så nervös över att jag ej klarade, well.. Jag kl...

Av Cissi Jönsson - 4 juni 2014 21:06

Tjoooo! :D   Idag har varit en rättså bra dag. Stack till stallet vid 12 tiden, hämtade Riscall i hagen. Meningen var ju att jag skulle tömköra idag, men orkade inte fixa med tömmar och allt idag, så red 20 minuter skritt och trav istället, så ...

Av Cissi Jönsson - 2 juni 2014 23:33

Hejsan hoppsan.   Sent inlägg ikväll, har letat efter en klänning på internet, men hittade ju såklart ingen (inget tålamod). Orkade inte leta längre, så fastnade vid "Ghost Whisperer" istället, älskar den serien, eller programmet! Denna veckan ...

Av Cissi Jönsson - 27 maj 2014 21:30


Hejsan hoppsan!   Vaknade kl 10 imorse. Blev hämtad runt 11 tiden av en kompis som rider i min ridgrupp. Sen stack vi iväg till Nova och "shoppade loss".. Gjorde vi inte, men nästan. Haha! Fick inhandlat ett par nya ridskor, ofodrade. Min fot h...

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards