fotograf-photographer

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Cissi Jönsson - 13 april 2014 21:18

Hejsan hoppsan.


Det har varit en händelserik helg, med fina människor.

Varit med en kompis och hjälpt till när hon skulle debutera lokal tävling i hoppning.

Gick superbra och de fick hem rosett, vilket alltid är otroligt kul :D

Även för hjälpredan, haha!


Riscall har fått en lugn helg, så nu blir det tillbaka till hårdträningen. 

Har iallafall lite mål satta nu, lite nytt som jag hoppas kunna uppnå i sommar! 

Men ser inte varför de inte skulle gå att uppnå, tålamod & envishet - så ska det gå.. :)


Nu tillbaka till skolan, dock pluggar jag hemma imorgon. Vilket är rätt skönt en måndag, haha!



Slänger in lite bilder som jag tog när jag släppte min fina Rillan i paddocken i lördags, min underbara bushäst! :')

 

     


Haha, så otroligt charmig, eller?! 

Sötful kanske!

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards