fotograf-photographer

Alla inlägg under oktober 2011

Av Cissi Jönsson - 24 oktober 2011 22:40

Har jobbat hela dagen, varit ute i stallet o fixat med hästarna, klippt två hästar. Tömkört Fanta, ridit Riscall.

Det gick sjuuukt bra att rida Rillan förresten, har nog inte gått så bra på länge. Supernöjd!

Får försöka ta med mig kameran till jobb nu någon dag, så jag kan få lite nya bilder att lägga in. Börjar ta slut med de. Dock inte mått så bra de senaste dagarna, en helt underbar kille som bara blev 17 år gick bort nyss, var med i en bilolycka - dog på plats! :/ Vila i frid Linus! 


   

Av Cissi Jönsson - 21 oktober 2011 21:02

På måndag ska jag börja hantera Spike - lille hingsten. Ska faktiskt bli riktigt kul, & att sedan veta att de är JAG som ridit in och hanterat honom.


     

Av Cissi Jönsson - 13 oktober 2011 21:04

Oj, hade helt glömt bort bloggen, haha. Haft fullt upp både på jobb och i skolan.


Jobbet: fullt upp med hingstarna & utbildningen på min häst och har tränat 2 av min chefs hästar pga hon inte hunnit med de..

Skolan: den 23e November sticker jag ner till Italien och jobbar i 6 hela dagar ;)

(Skolan håller på med ett EU-projekt med andra länder dvs. Polen, Turkiet & Italien o (Sverige) Så jag blev vald som en de två elever som får följa med. 
(alltså jag o en till) Över alla elever i hela Ystad kommun :')
Ska alltså ner o fotografera för Ystad Allehanda & till EU-projektet.
"Se hur andra lär sig i skolan o för att komma ut i arbetslivet, praktik, jobb osv."
Därför jag inte hunnit med något annat just nu.
& imorgon ska jag först till jobb 08:00 senare kl 14.00 vidare till Simrishamn på extra jobb och fotografera en ros(en)förening. "Aja gutt med pengar" Kommer väl hem 19.00 därifrån, precis när jag kommer hem kommer mitt ex föräldrar som ska fika/hälsa på mina föräldrar. Medans jag hoppar in i duschen o fixar mig för senare fest kl 20.00 på kvällen. Haha fullt upp hela dagen.
 
  
*- Joppe, en av hingstarna jag hanterar & ska rida in till våren!

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards