fotograf-photographer

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Cissi Jönsson - 19 september 2013 21:57

Hejsan.

Fick nästan smaka grus på träningen i Tisdags. Hoppade mur, så låg en sån vit som ligger uppe på muren fel. Det såg Rillan, hon tväääärnitade - jag flög fram på halsen, hängde där ett tag. Tur var så stannade Rillan så jag kunde kravla mig upp. - Säger bara en sak, glad över att jag börjat rida barbacka igen, så balansen kommer tillbaka! (y)


Igår vilade hon, eftersom det regnade hela dagen & hon var dygnsur.


Idag fick hon nya dojjor på sig, mycket fint gjort.

Och hon stod stilla som vanligt, med lite mutning med mat! 

Skulle skritta lite efter, hade inte gått merän 10 min, så kände jag att Rillan inte ville mer, så tog in henne och kände igenom henne. Lite febrig sådär. Så lät det vara, förhoppningsvis är det bättre imorgon. 

Hoppkurs imorgon - efter det, stallar jag in Rillan, börjar bli kallt ute på nätterna nu, så hon blir nog glad av att komma in i värmen! :)


Fotograferade min goda väns kattungar i Tisdags också, så slänger in dom! :)

 

                       

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards