fotograf-photographer

Alla inlägg den 2 september 2013

Av Cissi Jönsson - 2 september 2013 23:12

Hejsan.

Idag har jag varit i Hörby och gjort lite ärende, (låter som jag är jättegammal när jag skriver så).

Gjort nya naglar också idag, skämt bort mig lite grann, det får man ibland. Supernöjd & dom är assnygga.


 


Rillan fick vila idag, bara pga vädret, regnat - uppehåll - regnat - blåst.. 

Inget kul väder, så Riscall blev väl fuktskadad -.-

Imorgon gäller det att dra dit tidigt, tömköra henne och sätta henne i en rasthage. Så det går snabbt att ta in henne för lektion på kvällen. (y)


- Cilla ska även med imorgon och först kolla när jag tränar, sen kolla på en grupp som hon kanske ska börja i.
Ska verkligen bli kul att träffa henne, så det ser vi framemot.. :)

Hoppas bara att Rillan sköter sig under träningen, haha. Orkar inte kriga med henne! 


Funderar även på att ta lite privatlektioner för en dressyrtränare. Känns lite som det behövs, nu när hon vill söka sig ner i form och jag vill ha vidare tips på vad och vilka övningar vi kan göra tillsammans! 


Nu börjar snart hoppkurserna, redan nästa vecka. 

Känns väldigt snabbt, men ska vara med på dom. Sen kommer lite hopptävlingar,

som jag också ska vara med på förhoppningsvis.


- Mycket på gång nu, men det är bara skönt att allting är på G! 

 

= Låten för kvällen blir: 

 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards