fotograf-photographer

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Cissi Jönsson - 1 september 2013 21:15

Hej.

Igår var det lite festligheter med mina fina vänner, riktigt trevligt var det! :')


Idag vaknade jag ca 12, låg kvar i sängen till kl 4 - HEJA MIG! -.-

Så otroligt seg och trött i hela kroppen, måste vara åldern alltså.. Kan inte komma på något annat (Hahaha).


Drog iallafall till stallet kl 5, det verkligen ösregnade, Riscall var dygnsur när jag kom fram. 

Så bestämde mig för att bara tömköra henne idag, jo tjena.. Rena vildhästen, stegra sig och lyssnade inte för 5 öre. 

Så 5 varv fick hon springa i trav först i båda varven, sen galopp på liten volt. Blev rätt hårt, men avslutade med att hon fick trava på stor volt - då gick hon samlat och avslappnat i LUGN sakta trav.


- Där målet var idag, så det känns skönt!

Behövs fortfarande en del markarbete från marken, så det ska jag börja med lite smått nu igen. 
Lägga ut lite titte-saker (bommar, sockerbitar, vattenmatta, osv). Kommer såklart uppdatera om det!

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards