fotograf-photographer

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Cissi Jönsson - 26 september 2013 00:30

Hejsan!

 

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, blev väckt kl 7 imorse, pappa skulle dra till Sthlm.
Somnade om ganska snabbt. Vaknade sen vid 11 kanske (a).

Har flyttat stolar, massa stolar, bakat - sista hoppkursen imorgon för denna gången, så får bjuda på lite gott.


Sen blev jag hämtad av Nathalie kl 14.30 typ, åkte hem till henne. 

Började bygga finfina naglar, måste ju vara fin till imorgon! 

--> Hon är så jäkla grym, supernöjd.

 

 

 

Har varit och tränat Rillan nu ikväll, finaste matchningen ever --> Jeans, mjukis över, raggsockar, linne, skjorta över, sen en mega stor tjocktröja över det. HELT OMATCHAT!

Haha, men vafan.

Skulle bara träna lite dressyr ju, inget seriöst pass. Bara så hon fick springa av sig lite!

Väldigt mycket engeri, den börjar ju komma tillbaka nu. Men hon lyssnar iallafall, det är väl fördelen.

 

Tränade 45 minuter intensivt. 

 

Hinner inte blogga imorgon, därför skriver jag om vad som händer nu med..

 

Ska upp 07.00, då står detta på schemat:

- Städa, städa och städa lite mer. 

- Packa en väska.

Sen dra vidare ner till Sjöbo:

- Hämta ut ett paket som kommit till mig på posten ( SPÄNNANDE )

- Gå hem till min käre syster, på vägen handla saker till kvällens händelser.

 

Sen 16.00 iväg till träningen.

Hemma ca 19.30, stressad som fan. 

Duscha och fixa mig till festligheter därefter som börjar 20.00

 

Är iallafall klar med min klädsel, det är stora pluspoäng från min sida! (Y)

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards