fotograf-photographer

Alla inlägg den 29 september 2013

Av Cissi Jönsson - 29 september 2013 22:59

Hallå Hallååå..


I fredags var det lite festligheter som jag bloggade om i torsdags.

Mycket trevligt till stor del & tror alla hade en rolig kväll - hoppas på det iallafall! :)

Igår låg jag i sängen hela dagen, så trött och mådde inte så superbra.

Rörde mig knappt från sängen, orkade inte ens upp för att äta förens senare på kvällen typ..

Idag har det varit lite bättre, fortfarande trött som f*n, men har orkat mig upp från sängen.


Har varit på bio med min syster och mina favoritpojkar! 

Smurfarna 2 såg vi, riktigt rolig var den faktiskt. Detta behövde jag idag, otroligt mysigt! :)

 

 

 

Har inte orkat (dålig ägare) tränat Rillan denna helgen, så hon har faktiskt vilat.

Ska upp imorgon och skritta & trava lite, skönt med dressyr på träningarna nu 3 gånger framåt!

 

Ska börja på ny praktik imorgon, spännande! :D

- De kanske har anställning också. + i kanten!

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards