fotograf-photographer

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Cissi Jönsson - 10 september 2013 16:24

Hejsan, ett tag sen jag bloggade, i know!

Idag har jag inte gjort annat än städat känns det som, ska vara städat tills mamma kommer hem -.-' 

Har inte ens kommit till halva rummet (haha, lat eller slö?!)


Dressyrträning ikväll, har inte tömkört Riscall innan - så hoppas på en snäll liten pålle ikväll som lyssnar fantastiskt! (y) Fortfarande öm i armen (satte in ny p-stav igår).

Igår gjorde det så ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Fick egentligen inte träna, men dum som jag är, gjorde jag det ändå.


Hoppas det inte påverkar träningen ikväll, får väl ta det lugnt (vet dock inte var lugnt betyder).


Riscalls schema för denna vecka:


Idag: Dressyr.

Onsdag: Hoppa småhinder och bommar.

Torsdag: Dressyr med bommar.

Fredag: Tömkörning på dagen - Hoppkurs på kvällen.


Hoppas detta hjälper denna veckan.

Hoppkurs 3 fredagar framåt nu, sen hopptävling. 


- Har inte hoppar Riscall sen i våras, vet inte hur hon kommer reagera.

Allt jag önskar är att sitta kvar i sadeln! :D


Slänger in filmen från när jag (tvingade) min snälle pappa att fotografera & filma mig och Riscall..

 



& Lite bilder från den dagen:

 

   

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards