fotograf-photographer

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Cissi Jönsson - 13 september 2013 23:18

Hej Hallå.


Stressad dag kan jag inte säga att det varit. Men det känns som det, iallafall efter 17.00 och framåt!

Varit och firat min systerdotter Ella, gullunge. 

1 år gammal - tiden går fort, otroligt fort, springer ju iväg. Trevligt att träffa alla också, sitta och snacka! :)


Men får inte glömma att uppdatera om hoppkursen som var nu ikväll.

Pappas kommentar tidigare idag: "Hon kommer riva eller vägra"..


Tjiiiii fick han, hon hoppade alla hinderna, rev inte, stannade inte. Gud, jag är så jäkla nöjd och glad.

Världens bästa pålle alltså, älskar denna hästen. Förvånar en varje dag på ett bra sätt.

Visst vi har våra nedgångar, men vi tar oss upp och idag kändes det verkligen rätt! :'D

Hoppas det känns lika bra nästa gång, lite svårare vägar kommer det vara och lite med tankehinder. Men de fixar vi nog.


Imorgon ska hon bara skrittas och travas lite lätt, vet inte om jag rider barbacka.. Kanske får en liten bild då med? :)

Av Cissi Jönsson - 13 september 2013 13:21

HallåHallå.


Känner mig lite bättre idag med förkylningen, har inte feber iallafall.

Vilket känns bra, druckit 4 koppar te sen jag vaknade och har tagit 1 huvudvärkstablett, ska ta en innan hoppkursen med. Så förhoppningsvis släpper det lite! :)


Har iallafall varit och tömkört Riscall, det lär ju behövas innan hoppningen ikväll.

Riscall var ganska pigg, eftersom hon vilade igår, i slutet gick hon i låg form, då slutade jag!

Haha, kommer bli spännande att hoppa ikväll.

Hoppas hon inte är helt galen och att hon hoppar som hon ska! :)


Blir stressigt efter hoppkursen.

Hem och duscha, sen vidare till Sjöbo. Min systersotter Ella fyller 1 år idag. Så blir att dra ner och fira henne och pussa på henne! :')


Slänger in en bild från när jag tömkörde Riscall när hon stod hos Tina, alltså var Riscall bara 5 år.

Känns som en evighet sen vi stod där. :)

 

 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards