fotograf-photographer

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Cissi Jönsson - 28 oktober 2012 20:59

Hejsan. 

Idag vaknade jag kl 07:00, stack därefter hem till Sofia för att hämta mina saker sen hämtade mamma mig. För att därefter sticka iväg och jobba 3 timmar. Mycket trött är jag!


Var med Tina, Nathalie & Sierra på tävling i lördags. Supernöjd med hur bra det går för dem & jag fick även skritta Sierra mellan klasserna, kändes underbart att sitta på hennes rygg igen, men ändå är jag glad över att Nathalie äger henne. :')


Har lyssnat på lite hästfolk (vänner), nu är jag taggad till att gå och ta grönt - kort och börja tävla Riscall till sommaren förmodligen! Usch.. Hur ska detta gå, haha.. Men Linn peppar mig och två svarta hästar på tävling är ju något, eller? ;) kommer absolut inte bli en tävlingsmänniska, men tävling lite då och då kanske? :) Aja vi får se hur det går!


Imorgon börjar jag på mitt nya jobb i hästbutik, ska faktiskt bli riktigt kul.

 

           

 

 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards