fotograf-photographer

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Cissi Jönsson - 1 oktober 2012 21:58

Hejsan.

Åkte till stallet kl 11.00 idag med pappa. för att kolla på ett sår som hon hade fått igår. Usch, hon var helt  svullen på benet, min stackars lilla häst :( vet inte heller vad som hänt, känns lite som de är såret men ändå inte.

Har iallafall flyttat henne så hon står i en grushage nu med lite gräs, dags för bantning. Har stallat in henne nu också.


Äntligen är jag frisk och allt, så blir Rillan skadad och svullen på benet, så jävla typiskt. Blir bara promenader nu en vecka, så får vi se om det hjälper! :/ 

Har ju längtat efter för att träna ordentligt utan att dö pga förkylningen. Nu blir de bara att gå med henne och låna en av ridskolans hästar istället. Hoppas detta inte varar länge, saknar ju träningen med min bebis! <3


Nu tänkte jag gå och lägga mig, upp 06.30 imorgon för att dra till Ystad - tandläkaren..... USCH!

Sen vidare till stallet och tvätta Riscalls ben, även gå en halvtimme med henne.

& sen efter det till Sjöbo för ett möte kl 15.00.. 

På kvällen därefter blir det lektion, utan Rillan! Känns som om det kommer bli en lång och tråkig dag imorgon...


 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards