fotograf-photographer

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Cissi Jönsson - 11 oktober 2012 22:08

Hejsan min kära blogg.

Vaknade kl 12 idag, eller har ju vaknat till eftersom mamma & pappa terrat mig på telefonen.

Men icke att jag skulle gå upp innan min ringklocka väckte mig. Städat hela mitt rum också, tog väl typ 2 timmar, grymt snabb är jag, nu ser här inte ut som ett bombnedslag iallafall..


Stack sen vidare ner till Sjöbo för att umgås med Josse och snacka lite om min nästa tatuering, kommer bli najs.

Riktigt roligt att träffa en av de personer jag älskar mest i världen. 

Sen gick jag till körskolan och övningskörde, gick faktiskt asbra.


Nu har jag precis kommit hem från underbara Riscall, tränade dressyr, mycket skänkelvikningar. Hon lär sig snabbt och kan nu detta utan problem. Imorgon är det hoppkurs, så jäkla kul ska det bli. Mamma ska filma igen, så kanske om jag har ork och kunnighet lägga in filmen på datorn och sen lägga ut här. Är inte så teknisk faktiskt, så blir en utmaning. Slutar väl att jag skiter i det & blir förbannad.


   

~* Älskar min underbart charmiga pålle <3 *~

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards