fotograf-photographer

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Cissi Jönsson - 16 oktober 2012 00:15

Hejsan. 

Imorse blev jag väckt av mamma kl 6. För skulle ner till körskolan och köra 07.20, ingen är fan människa så tidigt. Inte jag iallafall.. Gick sjukt bra ändå. Sen hämtade pappa mig och jag åkte hem och somnade direkt, inget ovanligt precis. 


När jag sen vaknade igen skulle jag och pappa till Riscall för att släppa henne i ridhuset så hon fick springa av sig lite (MYCKET) energi. Gjorde bocksprång och hade sig. TUR jag inte satt på ryggen kan jag säga, hon tävlade nog galopp med sig själv med, för satan vad de gick undan.


Efter detta, åkte jag hem, sov igen... Lider nog av sov-sjukdom?!

Vaknade 18.00 för att dra iväg på dressyrträning med Riscall, gick sjukt bra. Kan säga att det var bra att jag släppte henne i förmiddags, hon var koncentrerad hela passet och lyssnade bra. Nästa vecka är det hoppning, längtar lagom mycket.


Imorgon blir det dra till Malmö och shoppa saker till mig & Rillan, behöver saker till vintern nu, lika bra att börja redan :D 

______________________________________________________________________


Saknar Fanta & Otto hemma hos Tina extremt mycket,

otroligt fina hästar! :D


   

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards