fotograf-photographer

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Cissi Jönsson - 6 oktober 2012 16:16

Hejsan.

Var på hoppkurs igår, var en bana på 5 hinder, en av dem var en mur som jag aldrig hoppat med Riscall innan. Jag blev lite skraj måste jag erkänna, den är kanske 80 cm, har aldrig hoppat den höjden heller. MEN hon hoppade den och tog inte ens i, hon stannade första gången, men sen bara hoppade hon den utan problem. SÅ JÄVLA STOLT över min fina älskade flicka. Så himla fin var hon. Aldrig varit så glad i hela mitt liv, lovar.

Har heller inte galopperat en hel bana innan, har gått ner i trav efter hinderna, men nu tog jag chansen och galopperade runt hela banan. Hon bara gick med på vad jag ville med henne, lyssnade otroligt jävla bra. 


Min ridlärare har aldrig sett oss hoppa tillsammans och hon var också helt "chockad" över hur lugn och lyhörd Rillan är. Hon tyckte det gick jättebra och sa "ni passar tillsammans, ni har kommit långt på ett år" 

& jag kan inte merän hålla med, på bara ett år har vi vuxit tillsammans och kommit extremt långt. Kommer ihåg när jag köpte henne, hon hade inte ens sett en bom! 


~* Älskar min underbara häst otroligt mycket, Riscall! <3 *~ 

 

       

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards