fotograf-photographer

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Cissi Jönsson - 17 oktober 2012 23:12

Hejhej.

Åkte till Malmö idag och mötte upp mamma, sen stack vi iväg och shoppade.

Mycket trevligt & mysigt. :)


Inköpta saker, mycket behövande.

  • Ny grimma till Riscall
  • Hoof, till hennes hovar
  • Ridskor + chaps
  • Ridbyxor + thermoleggings
  • Täckgjord
  • Saltsten, en man hänger i boxen
  • Helt vanliga nya skor till mig, behöver ju verkligen skor....?

Det var nog allt, tror jag. Sådana saker man alltid behöver.

Sen körde vi till MackeDonkan, gottelligottgott.


När vi kommit hem körde vi till Riscall och jag tränade henne 45 minuter.


Nu måste jag skriva ner en check-lista på saker jag ska ha med mig till Malmö imorgon.

Sova på hotell en natt, EU-projektet igång igen. För er som kanske kommer ihåg när jag åkte till Italien med en till elev och lite lärare..

De från Polen, Italien och Turkiet kommer till Sverige. Så får chansen att träffa dom igen, så ska först in till Ystad imorgon och möta upp alla, sen sticker vi till Malmö! 

Ska faktiskt bli askul, måste träna upp min Engelska lite ikväll bara.. Den suger just nu!

 

 



Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards