fotograf-photographer

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Cissi Jönsson - 22 april 2013 23:38

Hejsan.

Idag har jag varit hos mig halta häst - tror att det är en hovböld på G nu eftersom hon var jättevarm om hoven och stödde inte på höger fram. Kan ju hoppas de är det iallafall, mest så att jag vet vad det är. Trist men sant, får iallafall låna Toy sålänge (Helles häst).

Hovis kommer imorgon, så hoppas hon vet vad det är för fel på min bebis. Vill ju börja träna igen så snart som möjligt.


Sen stack jag hem till Bengt och red ut en runda på Jocke med Elin och Rolle. <3

Hade jag inte fått rida där - hade jag varit helt rastlös. Så de är jag tacksam för!

Efter körde vi till Jenny och kollade på ett föl som kom häromdagen - guda söt, att dom inte kunde förbli så små.


Städade lite härhemma också, behövdes.


Blir lite blogg-torka nu när man inte tränar sin egen häst - inget att skriva.

Men har suttit och fixat & trixat ihop lite outfits nu ikväll - de jag drömmer att en gång ha i min ägo till min svarta pålle! :D




 


 


 


 


 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards