fotograf-photographer

Alla inlägg den 1 april 2013

Av Cissi Jönsson - 1 april 2013 00:15

Hejsan.

Går framåt med Riscall hela tiden, börjat rida henne barbacka - vilket går jättebra!

Börjar undra om det är något jag inte kan göra med min underbara häst, går med på allt jag ställer henne inför!

Men rätt bra att ha en häst som är med på noterna & villig att lära sig.


Precis när jag kom till stallet idag, de första man ser - Riscall rullar sig och hon har inget täcke, yey!

Hon såg ut som en lortgris - helt brun. De är tacken osv - Tog en halvtimme, om inte mer att borsta henne och hon blev ändå inte helt ren.


Har gjort lite ändringar på bloggen som vissa kanske lagt märke till. Tycker den är mer stilren nu! 

Vilket jag strävade efter.


Har gjort en del fotograferingar nu denna helgen!

Kommer slänga in de flesta och skriva texter till bilderna - kommer inte vara iordning: 


~* Laget tävlar Eliten - kom 2a *~

 

                   



~* Ella min systerdotter *~

 

             



~* En liten hund *~

 

 

 

 

~* Min finaste Riscall *~

 

         

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards