fotograf-photographer

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Cissi Jönsson - 12 april 2013 23:02

 


Stack upp till Riscall vid 10 idag, massa oväsen var där. Traktor, hästar som sprang osv.

Men hon brydde sig inte ett smack, först var hon ju en vilde. Men har ju tålamod och ork nu till att jobba igenom henne, så hon blev lugn rätt snabbt.


Men hon går så jäkla fint, för att ha fått vila 1½ vecka. Vet inte hur jag ska förklara hur skönt det är & hur lycklig jag är! Pappa följde med idag, han har inte sett oss på länge - han sa att de var värt att följa med.


Varit med Elin & Jenny på hopptävling med unghästarna idag - vid 17.00

Gick mycket bra & det var sjukt trevligt! :)

Hästarna skötte sig galant - nöjd hästskötare! (y)


Imorgon ska jag upp 07:00, varför? Jo läs under:


- Till Riscall - träning innan kl 10.

- Försöka springa en runda - för min skull.

- Göra checklista - Packa, packa, packa.

- Sova en halvtimme. - Mycket viktigt

- Stå redo vid dörren kvart i 6 på kvällen.

- Hämta resten av folket som ska med - vidare till Trelleholla.


- HOPPA PÅ BÅTEN - KRYSSNING = PAAAAAARTY! :D


Så ser min helg ut, kommer hem på söndag 20.00

Känner att detta kommer bli en bra helg, behövs!


Sen är lilla jag ledig från jobb nästa vecka, hur skönt?

Så, ni som vill hitta på något, hör av er & släng iväg ett sms! :)

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards