fotograf-photographer

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Cissi Jönsson - 8 april 2013 19:56

Hejsan. 

Vaknade vid kl 12 idag - förstår inte varför Elin inte ringde och väckte mig ;D haha. Nämen det var rätt skönt att sova ut, (Vilket jag gör varje gång jag inte ska jobba).


Stack sen till Riscall och släppte henne i ridhuset, hennes ben är helt bra nu och nu ska jag sätta igång henne igen (hon är fullblod, betyder - STORA vårkänslor - trampar fel i hagen.)

Men skönt för henne att ha fått vila en vecka också! 

Men imorgon börjar jag sätta igång henne igen, har saknat att träna henne, helt rastlös har jag varit! 


Fast Elin har varit extra snäll, så har fått rida Jocke & Piet. Så efter Riscall stack jag till Bengt och mötte upp Elin.

Eftersom det varit så underbart väder idag, så red vi ut en runda - en timme med Jocke & Piet! 

VÄLDIGT mysigt. Lite pigga & busiga pållar - fjantiga! 


Men de tyder också på att våren är här..? :D


Fotograferade Elins ena häst härromdagen. Slänger in ett litet collgae sålänge - inte klar med redigeringen på alla! 


 


Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards