fotograf-photographer

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Cissi Jönsson - 20 mars 2013 23:58

Hejsan.

Såklart jag väntar sent för att blogga när jag ska upp 06.00 imorgon för att jobba, bra jobbat Cissi! (y)

Har inte rökat på 64 dagar nu, känns riktigt gött faktiskt. Har länge sagt nu att jag vill börja löpträna, så ska iväg och inskaffa mig ett löpband ihelgen, sen ska jag springa varje dag! :)


Men det jag egentligen skulle blogga om, var att jag har äntligen nått mitt mål med Riscall och det var att hon skulle jobba sig i form och inte titta på stjärnorna som hon har gjort innan.

Har arbetat på detta i ca 2 veckor, tagit en halvtimme innan hon har fattat att det är skönare att gå ner i form. 

Idag tog det knappt 1 minut sen sökte hon sig ner i form, den lyckan - det går inte att beskriva känslan!

Helt otroligt glad, så långt vi har kommit på 1½ år tillsammans, ligger såklart mycket slit bakom, många tårar.


Vet äntligen hur jag ska gå vidare, vet hur jag ska göra. Känns helt underbart!


Slänger upp en film från idag på Riscall & mig. 

Hon är fortfarande lite svag, men det kommer med tiden:

 


 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards