fotograf-photographer

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Cissi Jönsson - 14 mars 2013 08:49

Hejsan.

Nu är det faktiskt mitt eget val att jag inte velat blogga. Har inte gått så bra med Riscall, haft en svacka. Där jag bara vissa dagar velat slänga ut annons på nätet - ja de gick nästan så långt, varit jättedeprimerad över detta! :(


Men nu är vi på rätt spår igen, bara att börja om lite i utbildningen. Göra saker som jag gjorde när jag tränade henne de första gångerna. Fast, nu jobbar jag henne ner i form, vilket känns otroligt bra!


Ska tävla hoppning imorgon - 60 cm, mitt  mål är att komma runt banan, eftersom jag aldrig tävlat med tävlan (Varit med på tävling, men utan tävlan, mer som träning alltså)


Satsar på omhoppning, tänker inte på höjden, tar det som en träning fortfarande! :)

Köpt nytt schabrak IGEN - ovanligt. Måste sluta shoppa grejer till Riscall nu.

Har över 50 schabrak .__.

Blev ett HV POLO iallafall, men med egna pengar.. Haha!


Har inte heller rökt nu på 56 dagar, är jättestolt över mig själv!

Räknar dagarna, mest för min skull! :)

(Känner att jag orkar mycket mer nu när jag tränar, vilket var det jag strävade efter att göra/känna)


        

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards