fotograf-photographer

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Cissi Jönsson - 7 mars 2013 08:17

Hej bloggeeeen.

Som jag skrev förra gången jag bloggade, måste skärpa mig med att vara mer aktiv!

Får hålla mig till detta också.


Det har gått bra med Riscall också sen sist. Hon börjar lyssna på mig mer och mer, vilket känns skönt! Speciellt på hopplektionerna, nu ska jag mata in dressyr fram till fredag nästa vecka, en hoppning innan bara. Jo hopptävling den 15e. Känner mig redo för detta nu, ska bara komma ihåg banan/omhoppning - med mitt minne. Blir intressant!

Det är också bra att denna tävling kan man välja 60cm eller 80cm, även för privathäst.

Vilket jag tycker är skitbra! (y)


Shoppade lite igår efter jobb (haha). Ge mig inte pengar, jag är expert på att handla - Saker till mig & Riscall.

Blev:

- Benskydd, svarta.. Assnygga! (Lägger upp google bild)

- Stövlar, svarta! (Lägger upp google bild)

- Ridvantar.


Trivs jättebra på jobb också förresten, dagarna går otroligt snabbt när jag är där de gånger i veckan som jag är!


Nu känns det verkligen som jag slutat röka på riktigt, 50 dagar har jag klarat av och jag känner inte av det ett smack. Inte ens när mina vänner röker bredvid mig eller något!

Ska fortsätta såhär.

Känner att jag orkar mer, speciellt när jag tränar. De jag strävat efter!



Stövlar Vantar Benskydd


 


Min fina älskade Riscall:

(Som aldrig kan vara normal på bild!)


 



En nära detalj - bild:


  


Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards