fotograf-photographer

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Cissi Jönsson - 29 december 2013 22:21

Hejhej. 

Har varit en helt perfekt dag, vaknade kl 9 imorse. Elin hämtade mig sen körde vi iväg på träning för Leif i Vollsjö, Elin skulle hoppa två hästar. Gick helbra för henne & för alla andra som också var där och tränade.

Fika, trevliga människor.

Var där till ca 13.30, sen blev jag hämtad av mina kära föräldrar.


Var hemma en timme, bara för att värma mig lite. Sen körde jag och mamma till Riscall.

Körde dressyr med bommar och slalom mellan sockerbitar, så Rillan fick lite att tänka på i sin överhettade hjärna!

Hon gick som en klocka och det var inga skrik eller fjantheter från hennes sida idag. Utan hon skötte sig galant! 

Övernöjd & glad ryttare, med ett STORT leende på läpparna hela kvällen! (y)


Känns som om vi är på väg framåt igen, på rätt spår.

Får ju en del hjälp av min fina vän Elin, som är grym med hästar! :)


Slänger in bild från idag! 


 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards