fotograf-photographer

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Cissi Jönsson - 8 december 2013 23:20

Hejhejhej.


Vaknade vid 10 idag, meningen var att jag bara skulle hänga med och kolla när Cilla hade hopplektion. Men eftersom jag också måste rida Rillan, så var jag med på lektionen. Inte så ansträngade, på uppvärmingen var hon ett fullblod som vilat 3 dagar = VILD.

Men hon lugnade sig otroligt snabbt och gjorde vad hon skulle. Hoppade alla hinder, stod stilla i hörnet medans de andra hoppade osv.


De har nämligen satt ut en "extra läktare" nu till julshowen nästa söndag. Så den kollade hon på i början, men brydde sig inte sen.

Himla nöjd efter passet, massa godis fick hon! :)


Riktigt taggad till Julshowen, hoppas allt går som det ska bara! 

Ska ju låna en kompis häst, så drar till henne några timmar innan vi drar vidare till Västerstad för att göra "våra" pållar snygga till showen! :D


Slänger in en snabbredigering på min systerdotter & en snabb bild på ett ljus! :)


   

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards