fotograf-photographer

Alla inlägg under oktober 2013

Av Cissi Jönsson - 5 oktober 2013 23:00

Hejsan.


Har inte bloggat sen i Måndags såg jag nu, kanske dags att bli lite mer aktiv igen?! 

Men har ju börjat på ny praktik - trivs som handen i handsen och som fisken i vattnet.

Jättetrevliga arbetskollegor.


Fick för mig att jag skulle hoppa Rillan idag.

Bar ut hinder och saker, gjorde vid min lille pålle och värmde upp inför hoppning.

- Lättare sagt än gjort ---> Tickande bomb, bokstavligen. Gick och tackta, hoppa upp i luften med alla 4 ben minst 5 gånger, gjorde världens bocksprång osv. Tur min balans är kvar med mig! (y)


Hoppning är ju det bästa Riscall vet och jag är bara glad att hon fått tillbaka hennes självförtroende, för 2 veckor sen vägrade hon att ens hoppa! 

Så skönt vi har tagit oss ur det. Efter varje språng gjorde hon ett väldans bocksprång och hade sig. 


Men jag tog det med en nypa salt och bara skrattade, mamma skratta lika mycket (dock lite rädd där med kameran, skakig).

Det var riktigt roligt att hoppa iallafall. Får dra dit och tömköra henne imorgon, tvingar pappa att fotografera, så jag kan slänga in lite bilder på hur det går till..


Ska jobba imorgon också, fotografera på ett dop.

 

Har varit hos min syster ikväll och ätit middag och hälsat på! :)

 

   

 

 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards