fotograf-photographer

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av Cissi Jönsson - 26 oktober 2013 23:15

Hejsan hoppsan.


Idag har jag träffat fina vänner, tänkte vi skulle till Buttericks i Malmö.

Ja, allas GPS:er visade fel, min visade till Danmark... (?)

Haha, när vi väl kom dit och hade hittat parkering och allt. Så var där för det första asmycket folk och en mils kö. Så vi sket i det och körde till Vellingeblomman istället.


Mycket mer plats att röra sig på och Sebbe skrämde ihjäl mig inne på spökrundan, yey, tack för den! 

Alla fick iallafall köpt kostymer, och jag fick köpt dekorationer!


Stack till stallet när vi kommit hem.

- Eftersom det var tävling igår, tänkte jag att Rillan bara kunde skrittas och travas lite lätt. Så jag red barbacka.

Hon var hur lugn och fin, avslappnad som helst, så tänkte testa att galoppera några steg. Vilket hon inte ville fatta!

Men till sist, vilken känsla. --> Dock något vi måste träna på.


Men första gången jag galoppera barbacka på Riscall, underbara älskade häst! <3


Imorgon bär det av till Hööks, där jag kommer köpa ett efterlängtat träns. ÄNTLIGEN! :D


 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards