fotograf-photographer

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Cissi Jönsson - 27 maj 2014 21:30

Hejsan hoppsan!


Vaknade kl 10 imorse. Blev hämtad runt 11 tiden av en kompis som rider i min ridgrupp. Sen stack vi iväg till Nova och "shoppade loss".. Gjorde vi inte, men nästan. Haha!

Fick inhandlat ett par nya ridskor, ofodrade. Min fot har ju domnat bort när jag tränat, så det var väl på tiden att inskaffa nya nu till sommaren.

Sen köpte jag lite kläder, fräscha nya färgglada plagg de ligger inne med nu, riktigt fräckt!


Rillan fick vila idag, tror dock inte hon klagar.. STOR gräshage + en dag semester, hon njuter sääkert. Imorgon blir det igång igen. Sen börja kolla lite tävlingar, ska ju ut på fler, det är väl målet i sommar! :)

Och eftersom det gick så jäkla bra sist vi ute, så har jag hittat massor med motivation, så himla roligt!


Har suttit och pluggat sen jag kom hem, riktigt trött i skallen nu.. Har ju minne som en guldfisk också, lär ju bli spännande på provet, vill inte ens tänka tanken.


& Höll ju på att glömma ---> fick B på senaste uppdraget, eller ja första uppdraget i kurs 2, ÅH KUUUUL! :D

 

   

 

Två helt olika dagar är bilderna tagna på, haha!

Min finaste i sitt nya träns, som sitter ursnyggt på henne.. <3

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards