fotograf-photographer

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Cissi Jönsson - 27 augusti 2013 23:12

Hej hallå!

Vaknade lite sent idag, eller ja kl halv 11. Åkte direkt till hästen och tömkörde henne, så hon inte skulle vara så pigg på lektion på kvällen.. (Kommer till det längre ner).


Var sedan på ett möte i Sjöbo, gick väl sisådär. 

& eftersom löningen kom idag var jag välförtjänt av en runda till Lund - Hööks, så dit åkte jag med pappa. Skulle handla TVÅ saker = ett träns och en förbygel. 

Blev INGET träns, utan det blev - en förbygel (för liten, måste byta :@), ett pannband och ridvantar. Alltså inte speciellt billigt. 


Och tränset ska jag beställa genom nätet imorgon eftersom det fanns inte i butik än.

Så det tar längre tid att få tag i, jag som skulle testa det denna veckan. (Bara hört bra saker om detta träns)

Rätt dyrt dock, men funkar det, så är det ju värt pengarna, tycker jag iallafall! :)


Sen var det raka vägen hem för att sitta och glo (kolla på pretty little liars = beroendeframkallande).

Klockan slog halv 7, stressa iväg till stallet för att ha lektion kl 7.

Förväntade mig att Riscall skulle vara rätt jobbig eftersom vi inte ridit med andra hästar på flera månader...


Hon var världens snällaste, gick galant asbra. Riktigt förvånad!

Efter var hon otroooooligt trött, kan jag dock förstå.

Men hela passet kändes jättebra, känns äntligen som vi är på rätt väg framåt igen! :D



Slänger in outfiten jag hade på passet - man måste ju vara fin.

 

 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards