fotograf-photographer

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Cissi Jönsson - 18 juli 2013 00:45

Hejsan.


Träningen står stilla just nu pga att Riscall är halt (?) - varför frågetecken? Jo, hon haltar bara när hon går på stenar, hon är ju lite bekväm - fin i kanten..

Ska ringa hovslagaren imorgon, så han får komma ut och kolla på henne.

Jag tror att hon bara behöver skor bak också, vilket innebär att hon kommer räknas som installad eftersom hon inte får gå med de andra i hagen - utan i grushage, men de är nog bara bra = HON BEHÖVER BANTA!


Så ingen träning för mig inte, lite sugen på att börja träna upp Toy igen, dock behöver han också skor. Men ska prata lite med Helle, de är ju bara bra om han får tränas lite.


Kan iallafall kolla runt på hästsaker när man inte har något annat att göra! :D

Som ni alla nog har förstått så gillar jag GRYMT mycket att matcha, helst färgglatt på häst..

Har slängt ihop två outfits som jag kan tänka mig och som nog hade varit snyggt på Rillan! :)



   


Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards