fotograf-photographer

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Cissi Jönsson - 2 maj 2013 22:48

 


Hejsan.

Riscall har inte blivit bättre för er som undrar. Så idag åkte vi till veterinären, min lille bebis var lite stressad och spänd, så hon blev lite drogad. (fick lugnande) Sen stod hon stilla och lugnt!

& jag höll på att kräka så spänd och ont i magen jag hade (gjorde inte det, men de var nära).

Åkte därifrån med många frågor..


De jag mest är fundersam över är att veterinären inte sett något liknande innan, så det är väl den stora frågan.. :/

Nu ska hon iallafall få special-dojjor, sen vila en månad. Efter det tillbaka igen, känns ju lagom kul!

Äntligen när man kommer någonstans - så går allt åt helvete.. Saknar att träna min häst, så extremt. Men blir mycket pyssel framöver.


Det "bästa" är ju att jag får låna Toy sålänge, vilket känns bra. Annars blir jag jätterastlös ju, funkar inte!

Så vi hoppade lite idag på lektion - tyckte det gick superbra, helnöjd! :)

En häst med motor & vilja - gillar utmaningar!


 


Får ju annars också träna fina hästar hos Bengt, vilket jag är tacksam över. Gillar ju Jocke mest, för att han är som han är! :D haha.

Får ju tacka Elin, min fina vän - för att hon ställde upp och körde idag! <3

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards