fotograf-photographer

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Cissi Jönsson - 8 november 2013 23:07

Hejsan. 


Detta har verkligen varit en lugn fredag.

Lite tråkigt, men ändå så otroligt skönt att bara sitta och slappna av.


Stack till Rillan efter jobb, hon hade ju vilat i 2 dagar. Förväntade mig en galning.

- Fick mig något helt annat, en relativt lugn häst, fortfarande lite stel i vänstersidan. Gjorde mycket galopp och lite fattningar från skritt. Vilket gjorde susen, för hon släppe någorlunda i slutet och gick i låg form, får helt enkelt träna vidare med galopp och fattningar! :)


En annan tjej hoppade samtidigt som jag red, hade igång lugn musik i bakgrunden.

Roligare att rida med någon än att rida själv.


Imorgon blir det Flyinge med Johanna, fotografera massor till bloggen kanske.

Hoppas på många fina hästar och duktiga ryttare! :)


Var en jobbig dag på jobbet idag förresten. Min handledare var där och pratade.

- Slutade med att jag brast ut i tårar och fick gå ifrån 10 min, så jäkla jobbigt. Man når en viss gräns, ingen klarar hur mycket som helst.. :/


Då är det skönt att ha ens bästa vän att komma till när allt känns som tyngst!

Jag älskar min fina häst, min bästa vän! <3


En stork får stå för bilden idag, tagen detta året! :)


 

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards