fotograf-photographer

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Cissi Jönsson - 21 december 2012 15:55

Hejsan.

Sov ganska länge idag, för pappa var i Malmö, när han kom hem körde vi till Riscall, lät hon springa i rishuset lite. Ganska skön fredag för hennes del.


- Jordens undergång? Kommer vi dö?

Usch, var så himla trött på det igår, var överallt på hela facebook. Vi lever fortfarande, right?

Att folk verkligen trodde att jorden skulle gå under var ju riktigt skrattretande!

Dock.. Om jorden nu skulle gå under en dag, så kommer ingen tro på detta för de har ju inte hänt innan.. Kommer ju bli lite panik runt folk att inte kunna förbereda sig ;D


Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton, hur sjukt är inte det? Året har gått så otroligt snabbt.

Sen är det nyår och jag kan erkänna att jag är överstressad över det,

inte hört någon fest alls. Lite panik över det osv.

Har redan bokat mitt hus till nästa nyår, så slänger ut mina föräldrar då! :D


Slänger in lite sommarbilder, mamma som tagit bilderna.


     

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards