fotograf-photographer

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Cissi Jönsson - 7 november 2012 22:44

Hejsan.

Längesedan jag bloggade. Har haft fullt upp med körkort och Riscall, har börjat nytt jobb nu med. Trivs som fisken i vattnet. :)

Men får försöka ta mig tid att blogga mer, har sagt det många gånger, jag vet.


Har inte hänt så mycket merän att Riscall gör framsteg varje dag, nu ikväll tömkörde jag henne lite för att träna hennes rygg. Hoppkurserna gick superbra och har kommit upp lite i höjderna nu,

inte jätte-WOW-högt. Men stressar inte Rillan..


Har blivit tillfrågad att tävla nu på fredag och då kommer frågan är vi redo att tävla 70 cm?

Får fundera på detta över natten och hela dagen imorgon, för måste ju anmäla oss isåfall och kanske köpa nytt schabrak... (HAHAHAHA, mamma vet att du älskar mig)

Allt måste ju vara fint inför tävling, right? 

Kommer bli sjukligt nervös, men måste vänja Rillan vid publik och när människor klappar. :)


Slänger in lite gamla bilder, har inga nya.. 


   

Presentation


Jag heter Cissi, 21 år gammal. Äger ett fullblod på 8 år, här följer ni allt från min vardag, min träning med Riscall & massor av foton.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards